Unforgotten Realms: Episode 11: Double Turkey

ReincarnatedParano

New member
Oct 2, 2008
2
0
0
I've been watching Unforgotten Realms for a while, and I totally love it so far. XD! Never fails to crack me up.

I can't wait to see more Maelstrom. 8D;; I really like his design.

And, I know everyone's harking on about them, but, I would so buy a UR t-shirt. ;w; <3
 

TJ rock 101

New member
May 20, 2008
321
0
0
i wish blacksmiths sold M72 anti-tank rocket launchers to me....
Great episode man, keep it up.
 

Tiger Sora

New member
Aug 23, 2008
2,220
0
0
The M72 Rocket Launcher a finely crafted weapon indeed, wish i had one. Awsome episode man keep up the good work. I would love to buy a UR T-Shit too. Kobold, M72 Rocket Launcher, Better bring in the Thor joke too; and all that jazz. B)
 

RTR

New member
Mar 22, 2008
1,351
0
0
Roamin and Gary are the best. Roamin's one-liners keep on coming.
Yay t-shirts!
 

Cosmic_Bard

New member
Sep 4, 2008
11
0
0
I'm a huge fan, but this episode was crap. Sorry. :(

I'll buy a t-shirt to make up for my crappy review!
 

Donrad

New member
Aug 21, 2008
258
0
0
"i think you have that one backwards"
"did i gary? did i?"
"God, i hope so,"

hahaha i loved this episode xD
thanks for a great thursday
 

MrBrightside919

New member
Oct 2, 2008
1,626
0
0
This was a funny episode but not as funny as the last when you inroduced Kobolds and how they say "Kobold" after every sentence...

FAVORITE UR QUOTE

"It's a new axe for shmoopy!"
 

Kidchaos93

New member
Sep 2, 2008
20
0
0
Me and my friend were just talking about the old black smith this and making monicle jokes all day then i go to his house and we watch this and we were laughing for a very long time

You never Cese to be funny Rob.

Tough why hasnt petty Digivolved into Peterson yet? speaking of which where the hell was petty...am i just blind or something XD?
 

ParkourMcGhee

New member
Jan 4, 2008
1,219
0
0
Nice, pretty funny how they keep just overstretching the rules here and there XD. Adds to the fun of the game :).
 

Normeo

New member
Sep 11, 2008
93
0
0
As always, a totally awesome ep! T-shirts plz, how bout romin kicking names and taking ass
 

TommyGun465

New member
Jul 2, 2008
395
0
0
Koboooooooold...

LOL, that always ceacks me up! Great, as always. UR rocks hard because it never seems to loose its fun. Its always really great.
 

MercFox1

New member
Jun 19, 2008
131
0
0
LOL at the cell-door trick. Excellent episode, as always. Also, to those who think it's a short episode: the first episode here was only 10 minutes. I think it seems shorter, but every time a new UR episode pops up, I enjoy Unforgotten Realms a bit more (and thus, want more) so if we think they're just getting short...

Well, we're probably addicted. Also, I'd love a shirt. Good move on getting some going!